اخبار شرکت

پيام تبريك جناب آقاي بماني به مدير عامل محترم بانك ملّي ايران جناب آقاي دكتر همتي

5353
3

 ارجمند گرانمايه

جناب آقاي دكتر همتي

مدير عامل محترم بانك ملّي ايران


 

 سلام بر فطر و چشم های روشن که بر روی همه پلیدی ها بسته مانده اند و به انوار تابناک عالم قدس، گشوده شده اند. در آغازین روز میهمانی بندگی خرسند بودیم که حقیرانی چون ما را به آستان باشکوه خداوندی ات پذیرا شدی و امروز از خوان رنگینت، شادمانه برمی خیزیم و خرسندیم که کوله باری از نور رمضان و عفو و پاکی قدر و شادمانی عید را بر دوشمان نهاده‏ای. ای میزبان عزیز ضیافت رمضان! ای مالک شب های قدر و ای صاحب عید فطر!رمضان را از ما پذیر.

 

با سلام و تحيّت و آرزوي قبولي طاعات و عبادات آن مقام معظّم در ماه پر فيض و بركت رمضان و ليالي قدر پيشاپيش فرارسيدن عيد سعيد فطر،  بزرگ عيد مسلمين جهان را به آن مقام معزّز تبريك و شاد باش عرض نموده و تشكر و قدرداني  مينائيم از عنايات و الطاف جنابعالي كه چون هميشه، همواره در اين عيد بزرگ نيز بياد و البته همراه اينجانبان در شركت ملّي خدماتي تدارك  بوده ايد .

اينجانب بهمراه كليه پرسنل خدوم  و زحمتكش شركت از درگاه بي منتهاي حضرت دوست همواره سلامتي و طول عمر با عزت را  براي آن سرور گرامي و خانواده محترمتان خواهانيم.

                                                           احمد بماني گلناآبادي    

                                             مدير عامل شركت ملي خدماتي تدارك         

                                                         

برای این مقاله 3 نظر ثبت شده است

تقی جوزی ده سفید

دوشنبه, 06 مرداد,1393 :: 18:14

و چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم... اللهم عجل لولیک الفرج

کاظم

پنجشنبه, 09 مرداد,1393 :: 12:01

عید سعید فطر ، عید تقوا پیشگان بر مدیریت محترم و کلیه همکاران عزیزم (شرکت تدارک ، بانک ملی) مبارکباد .کاظم دریکوندی از اندیمشک

عادل زرافشانیان

یکشنبه, 26 مرداد,1393 :: 14:53

مقام معظم رهبری – ایستادگى و مقاومت آزادگان سرافراز ما در طول سال‌هاى سخت اسارت در دست دشمن، ملت ایران را روسفید و سربلند کرد.
جناب اقای بمانی
سلام علیکم
سالروز بازگشت پیروز مندانه وافتخار آفرین شما به میهن اسلامی تبریک عرض می نمایم . امیدوارم در کلیه مراحل زندگی موفق وموید باشید انشاء الله مخلص شما زرافشانیان نمایندگی استان کرمانشاه

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو سال