تحصیلداری و ارسال مرسولات بانکی و سازمانی

کلرینگ بانک ها و ارسال مرسولات

شرح

در فرآیند نامـه ‏رسانی و كلرينگ، مـراسلات دریــافتـی از شعب و ادارات امور شـهـرستـان هـا پــس از تفکیک و بسته بندی در کمتر از 12 ساعت به شعب تهران ارسال، و مراسلات شعب شهرستانها نیز از طریق مبادی شرکت جهت حمـل به مقـاصـدشان ارسال می‏گردد. شايان ذکر است شرکت ملي خدماتي تدارك از معـدود شرکتهایی است كه خود نسبـت بـه جبـــران خسـارات نـاشـی از ضرر و زيان احتمالي مـراســلات مشتــریــان متعهد مي‏گردد.

تاریخچه

شرکت ملی خدماتی تدارک با بیش از 17 سال تجربه ارائه خدمات در زمینه تامین نیروی انسانی در مشاغل مختلف برای سازمان ها، بانک ها و موسسات مالی و اعتباری این توانائی را دارد که افراد کارآمد با توانائی مناسب و آموزش دیده در زمینه های مختلف را در اختیار سازمان ها و شرکت های دولتی و غیردولتی قرار دهد. لازم به ذکر است که این شرکت دارای مجوز و تأیید صلاحیت از وزارت کار و امور اجتماعی و همچنین عضو انجمن صنفی کارفرمایان شرکتهای خدماتی و تأمین نیروی انسانی بوده و طرح طبقه بندی مشاغل را پیاده و اجرا نموده همچنین در این زمینه موفق به دریافت استاندارد ISO: 9001-2015 شده است.

پروژه ها

این شرکت تاکنون در زمینه كلرينگ و ارسال مراسلات با بانک ملّی ايران، بانک مرکزی، وزارت امور اقتصادی و دارائی، بانک سامان،بانك اقتصاد نوين و بانک قرض الحسنه مهر ایران و ... همکاری داشته است. با توجه به اینکه از سال 1378 انجام امور انتقال بروات، چکها و نامه رسانی بانک ملی ایران به این شرکت واگذار گرديده و طی مدت 15 سال تحصیلداری شعب استان تهران بصورت جمع آوری و توزیع روزانه مراسلات و اسناد بيش از 40 اداره مرکزی و 670 شعبه بانک ملی ایران در سطح شهر تهران و شهرستانهای تابعه را توسط یگان موتوری خود به انجام می رساند، آمادگی دارد در این زمینه پاسخگوی نیاز کلیه سازمانهای بزرگ، بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری باشد.