اخبار

آگهي مناقصه شماره 08/1403 با موضوعیت ارائه خدمات حفاظتی و اسکورت خودروهای پولرسان در استان چهارمحال و بختیاری

453
0

آگهي مناقصه شماره 08/1403
با موضوعیت ارائه خدمات حفاظتی و اسکورت خودروهای پولرسان در استان چهارمحال و بختیاری

شركت ملي خدماتي تدارك ( سهامي خاص ) در نظر دارد جهت دریافت خدمات حفاظتی و مراقبتی خودروهای پولرسان در سطح استان چهارمحال و بختیاری از طریق برگزاری مناقصه عمومی اقدام نماید.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، جهت دریافت اسناد مناقصه (برگه های شرایط شرکت در مناقصه ) و تسلیم پیشنهادات خود به محل این شركت واقع در تهران، خیابان انقلاب، چهارراه وليعصر ، ضلع جنوبي پارك دانشجو ، كوچه شيرزاد ، پلاك 20 واحد حقوقي و امور قراردادهای شركت مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن های 02166965640 الي 46 داخلي 152، 157 و158 يا تلفن همراه 09124773090 تماس حاصل نمایند. آخرین مهلت برای تسلیم پیشنهادات ساعت 12روز چهارشنبه مورخ 19/02/1403 می باشد.
• توضیحات:
1- مهلت دريافت اسناد مناقصه تا پايان ساعت اداري روز چهارشنبه مورخ 12/02/1403مي باشد.
2- شركت ملي خدماتي تدارك ( سهامي خاص ) در قبول يا رد پيشنهادات اختيارتام دارد.
3- پیشنهادات فاقد سپرده یا دارای سپرده کمتر از میزان مقرر، مخدوش، مبهم و مشروط، مردود است همچنين به پيشنهادات رسيده پس از ساعت 12 روز چهارشنبه مورخ 19/02/1403ترتيب اثري داده نخواهد شد.
4- رعایت کلیه موارد مندرج در برگه های مناقصه الزامی است.
5- تضمین شرکت در مناقصه معادل 60.000.000 ريال (شصت میلیون ريال) می باشد که متقاضیان باید مبلغ تضمین را بصورت ضمانتنامه بانکی معتبر غیر قابل برگشت و بدون قید و با شرط دارا بودن حداقل سه ماه اعتبار و قابل تمدید بنا به درخواست مناقصه گزار حداکثر تا 3 ماه دیگر که توسط یکی از بانکهای داخلی به نام شرکت ملی خدماتی تدارک صادر شده باشد و یا سپرده نقدی را به حساب سيباي شماره 0101965101002 نزد بانك ملي ايران شعبه مرکزی(کد60) و به نام شركت ملي خدماتي تدارك واريز و اصل فيش را در پاكت الف قرارداده ( تصوير فيش بر روي پاكت الف چسبانده شود ) و به همراه پاکت های برگ 15
6- کلیه پاکت های حاوی پیشنهادات متقاضیان در ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 23/02/1403 بازگشایی خواهد شد كه پس از ملاحظه قيمت نتايج به آدرس متقاضي اعلام خواهد شد.
7- كليه هزينه ها شامل ( آگهي روزنامه و غيره ) بر عهده مناقصه گر مي باشد.
8- متقاضیان می بایست مبلغ 500.000 ریال بابت خرید اسناد به حساب شماره سيباي 0101965101002 نزد بانك ملي ايران در وجه شركت ملي خدماتي تدارك واریز و اصل رسید را هنگام دریافت اصل اسناد و اوراق مناقصه تحویل دهند.
9- در شرایط مساوی بودن پیشنهاد قیمت ، شركت ملي خدماتي تدارك در انتخاب هر يك از شركت كنندگان در مناقصه و بنا به اختيار خود عمل مينمايد و شركت كنندگان در مناقصه حق هیچگونه اعتراضي در اين خصوص را نخواهند داشت.
10- برندگان در مناقصه بايستي حداكثر ظرف مدت ده روز پس از تاريخ اعلام قطعي نتايج ، جهت انعقاد قرارداد به واحد حقوقي و امور قراردادها شركت ملي خدماتي تدارك مراجعه ، در غير اينصورت سپرده هاي آنان به نفع شركت ضبط خواهد شد.
11- متقاضیان می بایست پیشنهادات خود را به صورت سه پاکت :
الف: اصل ضمانتنامه یا فیش واریزی تضمین شرکت در مناقصه
ب: اسناد مناقصه و فیش خرید اسناد
ج: برگه پیشنهاد قیمت
که می بایست همه پاکت ها جداگانه لاک و مهر شده و هر سه پاکت در یک پاکت بزرگتر جاسازی و مهرو موم گردد.
12- شركت ملي خدماتي تدارك حق تغيير، اصلاح يا تجديد نظر در كليه اسناد و مدارك و مشخصات مناقصه را قبل از انقضاء مهلت تسليم پيشنهادها براي خود محفوظ ميدارد و اگر چنين موردي پيش آيد جهت رعايت اصل انصاف و عدالت مراتب بر روي سايت شركت به نشانيwww.tadarokco.ir قرار ميگيرد و در صورتيكه پيشنهادي قبل از اعلام مراتب مزبور تسليم شده باشد پيشنهاد دهنده حق دارد تقاضاي استرداد آن را بنمايد لذا جهت اطلاع از آخرين اصلاحات به عمل آمده در اسناد و مدارك لازم است كه شركت كنندگان در مناقصه به سايت شركت مراجعه نمايند.



شركت ملي خدماتي تدارك









 

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو سال