اخبار

پیام تبریک مدیر عامل شرکت تدارک به مناسبت تحویل سال نو ، نوروز سال۱۴۰۳

282
0


                                                                                 بسم الله الرحمن الرحیم


                               یا مقلب القلوب و الابصار                                                                      یا مدبرالیل والنهار
                               یا محول الحول و الاحوال                                                                      حول حالنا الی احسن الحال


با اهداء سلام خدمت همکاران ارجمند
نسیم نوروزی وزیدن گرفته است و رایحه دل انگیز بهار با سخاوت تمام مشام جان را می نوازد. جان های پاکی که پیش از ورود به سال جدید خورشیدی برسر سفره ضیافت الهی شرف حضور یافته و از برکات ماه مبارک رمضان متنعم گشته اند. نوروز به تنهایی اتفاق بزرگی است اما تلاقی ماه مبارک رمضان با این جشن باستانی و ملی یک اتفاق بسیار خجسته و بزرگتر است، که نوید می دهد ان شاءالله بهاری زیبا و سالی نیکو پیش رو خواهیم داشت ، سالی پرنشاط و آکنده از معنویت و آغازی شگفت انگیز که می‌توانیم از این فرصت عالی برای ترمیم مشکلات فردی یا اجتماعی خود بهره ببریم.
بکوشیم سرفصل های مهم درس های نوروز را چون رویش دوباره، نشاط و سر زندگی، تحکیم پیوندها، بخشش ،خوشرویی و سخاوت را با برکت و بخشش الهی، تزکیه نفس، انفاق و بندگی خالصانه پروردگار در هم آمیزیم و برای خود ، خانواده و جامعه خویش ، شروع دوباره ای را رقم بزنیم.
برخود لازم می دانم با خضوع و احترام کامل از یکسال تلاش بی وقفه و زحمات صادقانه شما همکاران خوبم در اقصی نقاط کشور قدردانی و تشکر نمایم. تلاش های اثربخش شما عزیزان موجب شد تا سالی دیگر را با موفقیت پشت سر گذاشته و با ارائه عملکردی مثبت و کارنامه ای مطلوب در پیشگاه ایزدمنان و صاحبان سهام سربلند و سرافراز باشیم. امید است در سالی که پیش رو داریم سعی و کوشش مجدانه همکاران در راستای دستیابی به اهداف، حفظ و ارتقاء جایگاه، توسعه فعالیت های شرکت، افزایش بهره وری و کیفیت و کسب رضایت مندی حداکثری ذینفعان، همچنان ادامه داشته باشد. چشم انداز بسیارارزشمندی که بدون تردید با همدلی و همراهی همکاران عزیزم به آن دست خواهیم یافت.
رمضان و نوروز را توامان به شما همکاران محترم و خانواده ارجمندتان تبریک و تهنیت گفته و از درگاه ایزد متعـال مسئلت مـی نمایم برکات و رحمت و فضل خویش را بر این مرز و بوم و بر مـردم غیـور این آب و خاک به ویژه به شما همکاران ارجمندم در شرکت ملی خدماتی تدارک بیش از پیش نازل فرماید.
ان شاءالله
                                                                                                                                                                    حجت اله لطفی
                                                                                                                                                                        نوروز 1403

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو سال