اخبار

بکارگیری هفت هزارنیرو توسط شرکت تدارک

747
0
شرکت ملی خدماتی تدارک با بکارگیری بیش از 7000 نیروی جوان که عمدتا در بزرگترین بانک کشور مشغول به کار می باشند، بزرگترین شرکت تامین نیروی انسانی در شبکه بانکی کشور محسوب می شود. این نیروها بعد از طی مراحل گزینش و معاینات پزشکی، متناسب با شغل خودآموزش دیده و سپس مشغول بکار می شوند.
حجت اله لطفی مدیر عامل این شرکت طی گفت و گویی اظهار داشت : جوان گرایی و حرکت در چهارچوب قوانین وزارت کار و بیمه تامین اجتماعی از مهم ترین خصیصه های شرکت تدارک است.
وی در ادامه افزود : سعی می شود به گونه ای برنامه ریزی و اقدام شود که حداکثر رضایت کارکنان و کارفرما به طور همزمان کسب گردد. لذا به جرات می گویم که از محدود شرکت هایی هستیم که شکایت کارگری و پرونده حقوقی ودعاوی ما تقریبا در حد صفر می باشد.
مدیر عامل شرکت تدارک این موضوع را موجب افتخار کارکنان و مدیران شرکت دانسته و گفت : اگرچه اسم این شرکت خدماتی است ولی باید تاکید کنم همکاران شرکت متخصص ارائه بهترین خدمات هستند و نه تنها در بانک ملی ایران بلکه به تعدادی دیگر از بانک ها ، موسسات اعتباری ، شرکت ها و اشخاص حقوقی نیز خدمات ارائه می نمایند.
شرکت تدارک در زمینه های تامین نیروی انسانی ، ارسال مراسلات، پولرسانی و حمل اشیاء گران بها، پشتیبانی مراکز درمانی و رفاهی و امور ترخیص کالا بیش از سه دهه تجربه موفق دارد و علاوه بر تهران در تمام مراکز استان ها نیز دارای نمایندگی می باشد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو سال