اخبار شرکت

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تدارک

3833
0

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی خدماتی تدارک با حضور اعضای این مجمع ، حسابرس و بازرس قانونی ، اعضای هیات مدیره،مدیرعامل و معاونین شرکت تشکیل و صورت سود و زیان و صورت های مالی این شرکت برای سال مالی منتهی به  ۳۰ دی ماه سال ۱۳۹۸  بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

در این جلسه ابتدا گزارش حسابرس  و سپس گزارش هیات مدیره مطرح و عملکرد شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت. جناب آقای ضیاالملکی رئیس مجمع عمومی طی سخنانی به پیچیدگی ها و دشواری های عملیاتی شرکت هایی که با منابع انسانی سر و کار دارند اشاره کرده و گفت:باتوجه به اینکه پرسنل شرکت از هفت هزار تفر  فراتر رفته است و باعنایت به حساسیت های موجود در رسته منابع انسانی،مدیریت این تعداد نیرو  و ارائه عملکردی مطلوب،بیانگر وضعیت خوب شرکت است که جای تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه ، دستورات این جلسه توسط جناب آقای قاسمی صیقل سرایی به عنوان نماینده صاحبان سهام ، مطرح شد و پس از ذکر نقطه نظرات هریک از حاضران در جلسه، تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

آقای قاسمی کار در عرصه منابع انسانی بویژه در شرکت های خدماتی را ، هنر خوانده و ضمن قدر دانی از تلاش های صورت گرفته از احاد کارکنان شرکت تشکر و سپاس گزاری کرد.

وی همچنین اظهار داشت: باتوجه به گزارش خوب هیات مدیره، توانمندی مدیران و  عملکرد مطلوب شرکت، انتظار صاحبان سهام طبعا از شرکت تدارک بالاتر رفته است وامیدوارم انشاء...  هر سال شاهد موفقیت های بیشتر این شرکت نسبت به سال قبل باشیم.

خاطر نشان می سازد در ابتدای این نشست آقای محمدرضاکلانتری ریاست هیات مدیره شرکت به مدعوین خیر مقدم گفته و پس از ذکر رئوس عملکرد و موفقیت های شرکت طی سال گذشته، عملکرد مطلوب شرکت را نتیجه همدلی ،صداقت و سخت کوشی تمام پرسنل دانسته و از زحمات آنان و رهنمودهای اعضای مجمع قدر دانی کرد.

همچنین آقای حجت اله لطفی مدیرعامل شرکت نیز طی سخنانی با اشاره به اهمیت آموزش پرسنل ، حفظ آرامش کارکنان را  نیز مورد تاکید قرار داده و افزود: حفظ و تقویت آرامش دربین کارکنان شرکت که طبیعتا به کارکنان بانک ها نیز سرایت می کند یکی از مهم ترین موفقیت های این شرکت است که به مراتب بیش از خدمات ارائه شده ارزشمند است و این نتیجه همدلی و هماهنگی های موجود بین پرسنل با مدیران و نیز بین مدیران شرکت با مدیران و کارکنان بانک هاست که در افزایش بهره وری شرکت نیز تاثیر مثبت گذاشته است.


نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو سال