اخبار

پیام تبریک مدیر عامل به مناسبت فرارسیدن سال نو

34861
0

   بسم الله الرحمن الرحیم          


یا مقلب القلوب والابصار یا مدبر الیل و النهار                    یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

همکاران ارجمند شرکت تدارک

با اهداء سلام

حلول سال نوخورشیدی و فرا رسیدن نوروز باستانی‏را‏‏خدمت یکایک شما همکاران محترم و خانواده معززتان تبریک و تهنیت گفته و سالی آکنده از سعادت و خوشبختی ، برایتان آرزو دارم.

سال گذشته را در حالی پشت‏سر‏گذاشتیم که با تاسی از زعامت ولی امر مسلمین جهان، جلوه های بسیار ماندگار و درخشانی از شجاعت، رشادت و همدلی و اتحاد ملت بزرگ ایران در روزهای بسیار حساس تاریخی به نمایش گذاشته شد.

در همین سال کارکنان شرکت تدارک نیز به حول قوه الهی و با اتکا به 35 سال تجربه پر ارزش خود ضمن ارائه کارنامه پرباری ازعملکرد مطلوب خود با همت شما عزیزان، به اهداف سال 1398 دست یافته و ان شاءالله با انرژی مضاعف به عرصه سال 1399 گام می نهیم و با هم عهد می بندیم همچون گذشته در راه اعتلای نام این شرکت از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

اینجانب با اغتنام فرصت، از تلاش های صادقانه و زحمات بی دریغ آحاد کارکنان و تمام مدیران شرکت در اقصی نقاط کشور، صمیمانه  قدردانی و تشکر می نمایم.

اینک، در آستانه بهار و آغاز صفحه دیگری از زندگی خویش و فصل جدیدی از فعالیت شرکت قرار داریم.

سالی که روزهای آغازین آن مصادف با اعیاد بزرگ مبعث پیامبر اعظم (ع)، میلاد حضرت سید الشهدا(ع)، ولادت پرچمدار بزرگ کربلا حضرت ابوالفضل عباس(ع) و زاد روز سید الساجدین امام زین العابدین (ع) مزین شده است.

امیدوارم با نصرت و هدایت خداوند متعال و در سایه همبستگی، انسجام و تلاش خالصانه و هماهنگ، توام با حسن رفتار، سال 1399 سالی قرین با موفقیت های بیشتر برای رسیدن به اهداف والای شرکت باشد و همه ما در جهت نیل به برنامه ها و استراتژی تدوین شده شرکت موفق باشیم و مجموعه تلاش های ما مورد رضایت خداوند متعال قرار گیرد.

                                                                                                                                            حجت اله لطفی                                       

                                                                                                     مدیرعامل


نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو سال