اخبار

دوره آموزش همکاران استان ایلام

2920
0

دوره آموزش ضمن خدمت همکاران استان ایلام در تاریخ 98/11/17 در  سالن همایش اداره امور شعب بانك ملي استان ایلام برگزار گردید.

این دوره با حضور ریاست محترم اداره امور شعب استان ایلام آقای میرخلفی  و جمعی از مسئولین اداره امور ، جناب آقای کلانتری رئیس محترم هیات مدیره ، نعیمی مدیر امور اداری ، و کارشناسان آموزش و همچنین آقای عبدی نماینده شرکت در استان بهمراه تعداد  هفتاد  نفر از همکاران برگزار گردید.

در ابتدای دوره  آقای میرخلفی با خیر مقدم به مدعوین از روند آموزش ضمن خدمت همکاران اظهار رضایت نمودند و به همبستگی و رسالت مشترک همکاران شرکت تدارک و خانواده بانک ملی ایران اشاره کردند.

سپس آقای کلانتری ضمن تشکر از مسئولین اداره امور شعب استان ایلام که میزبانی دوره را برعهده داشتند مطالبی را در زمینه جایگاه شرکت در بانک ملی ایران و میزان اثر گذاری تعهد و علاقمندی به کار در جلب رضایتمندی مسئولین بیان نمودند و  از تمامی همکاران خواستند تا در جهت حفظ موقعیت کنونی شرکت و دستیابی به اهداف مشترک بانک ملی ایران و این شرکت تمام تلاش خود رابکار گیرند.

جناب آقای نعیمی در بخش دیگری از این دوره به ارزشهای معنوی همکاران در سازمان اشاره داشتند و به اقداماتی که در زمینه بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی همکاران صورت گرفته از جمله تعهدات بیمه تکمیلی اشاره نمودند.

در بخش آموزشی این دوره یک روزه که به منظور بروزرسانی و یادآوری اطلاعات مورد نیاز همکاران شرکت تدارک به طور ادواری در استانها برگزار میگردد  آقایان خدابخش و رمضانی به ترتیب اصول میزبانی و تشریفات و  ایمنی کار را به همکاران آموزش دادند.

در بخش پایانی از همکاران نمونه استان با اهدای لوح تقدیرقدرداني گردید و همچنین در فضایی صمیمانه به سوالات همکاران پاسخ داده شد.


نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو سال