اخبار

همايش همكاران شركت تدارك در استان گيلان

2355
0

مسئولين محترم بانك ملي ايران اداره امورشعب استان گيلان با حسن توجه خود نسبت به كاركنان شركت تدارك همايشي در روز يكشنبه مورخ 97/06/25 برگزار نمودند .  در ابتداي اين همايش كه تعداد 230 نفر از نيروهاي شركت تدارك در كنار جمعي از مسئولين محترم اين بانك و شركت تدارك حضور يافتند جناب آقاي معالي رياست محترم اداره امور شعب استان گيلان ضمن تسليت ايام سوگواري شهادت سرور و سالار شهيدان حضرت ابا عبداله الحسين (ع)، در سخنان خود از كليه همكاران شركت تدارك كه رضايتمندي مسئولين و مشتريان اين بانك را فراهم آورده اند تقدير نموده و صداقت ، امانتداري و اخلاق پسنديده را  از ويژگيهاي بارز نيروهاي اين شركت دانستند. ايشان بطور كلي عملكرد نيروهاي اين شركت را در استان گيلان مثبت ارزيابي نمودند..

در ادامه جناب آقاي كلانتري عضو محترم هيئت مديره شركت تدارك  از مسئولين محترم اداره امور كه اقدام به برپايي اين همايش نمودند تشكر نموده و به موقعيت فعلي شركت كه با مساعدت  مسئولين بانك ملي ايران براي اين شركت و كاركنان آن فراهم آمده اشاره نمودند و از همكاران دعوت نمودند تا با دقت در امور محوله در حفظ شئونات اين بانك كوشا باشند. ايشان با اظهار اطلاع از تمامي مشكلاتي كه در شرايط كنوني وجود دارد بيان كردند مسئولين شركت تمام تلاش خود را در جهت بهبود وضعيت معيشتي كاركنان به كارمي بندند.

سپس جناب آقاي نصراله زاده معاونت محترم شركت تدارك نيز از همكاران تشكر نموده و به برنامه هاي آتي شركت و نقش همكاران در آينده شركت اشاره نمودند و اين مسير را همراه با توسعه و رو به رشد ارزيابي نمودند .

 در ادامه جناب آقاي نعيمي مدير محترم امور اداري شركت نيز به همكاران توصيه نمودند از  فضايي كه به منظور ارتباط مستقيم با مسئولين شركت در وب سايت شركت فراهم شده استفاده نموده و پيشنهادات   و مسائل خود را تنها از همين مسير با مسئولين شركت درميان گذارند.

در بخش پاياني اين همايش آقايان كلانتري ، نصراله زاده و نعيمي به سئوالات همكاران شركت كننده پاسخ دادند و به 12 نفر از همكاران كه از عملكرد مطلوبي برخوردار بودند جوايزي همراه با تقديرنامه اهداء گرديد.

                                                                               

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو سال