اخبار شرکت

: دوره آموزش ضمن خدمت همكاران شركت در استان لرستان

2187
0

با استعانت از خداوند متعال در ادامه برگزاري دوره هاي آموزش ضمن خدمت همكاران شركت تدارك در استانها ، تعداد 130 نفر از نيروهاي شركت در استان لرستان نيز در تاريخ 97/06/16  در اين دوره شركت نمودند.

در ابتداي اين دوره كه با حضور جمعي از مسئولين محترم بانك ملي ايران در اداره امور شعب استان لرستان برگزار گرديد جناب آقاي معتمدي معاونت محترم اداره امور  به حضار خير مقدم  گفتند و  در سخنان خود اين دوره ها  را بسيار مفيد دانسته  و تداوم آن را موجب تسريع در دستيابي به اهداف مشترك بانك ملي ايران و شركت تدارك ارزيابي نمودند.

در ادامه جناب  آقاي كلانتري عضو محترم هيات مديره شركت با ابلاغ پيام مديريت عامل شركت از تمامي كاركنان زحمتكش شركت دراستان لرستان تشكر نموده و رهنمودهاي لازم را در زمينه رفتار سازماني گوشزد نمودند و از همكاران خواستند تا با رفتار مناسب در حفظ شئونات بانك ملي ايران و جايگاه شركت كوشا باشند. ايشان بيان داشتند همكاران بايد با مسئولين و نماينده شركت در تعامل باشند و در راستاي تحقق اهداف شركت قدم بردارند، ايشان اضافه كردند مسئولين شركت بويژه مديريت محترم عامل همو.اره به دنبال رفع نيازها و مرتفع كردن موانع كاري در جهت توسعه و ارتقاي شركت بوده و در همين راستا با ايجاد پل ارتباطي مستقيم و بدون واسطه در سايت اصلي شركت منتظر دريافت پيشنهادها ، نظرات و همچنين پاسخ گوي سوالات همكاران مي باشند. ايشان خاطر نشان كردند مقتضي است همكاران تنها از طريق مسير مذكور با مسئولين شركت در ارتباط باشند و در ورود به فضاهاي مجازي جانب احتياط را رعايت نمايند.

در ادامه جناب آقاي نعيمي مدير محترم امور اداري شركت از ميزباني اداره امور شعب لرستان در برپايي اين دوره تشكر نمودند و در سخنان خود ضمن بيان شمه اي از تاريخچه شركت به مسير رو به رشد شركت اشاره كردند و اظهار داشتند مسئولين شركت در صدد رفع نيازها و رفاه حال و بهبود معيشت همكاران بوده و در همين زمينه به تعدادي از اقدامات انجام شده اشاره نمودند.

در بخش ديگر اين نشست ، جناب آقاي خدابخش مدرس دوره، به آموزش اصول ميزباني و تشريفات به صورت كارگاه  تئوري و عملي پرداختند و تا حدود زيادي از مطالب مورد نياز همكاران را در ارتباط با شغل و حرفه  شان به طور مبسوط آموزش دادند.

گفتني است همكاران  استان لرستان كه در اين دوره شركت نموده بودند  از اين دوره  استقبال نمودند.

در پايان نيز به تعدادي از پرسشهاي  همكاران پاسخ هاي  لازم ارائه گرديد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو سال