اخبار

همايش آموزشي كاركنان شركت تدارك در استان آذربايجان شرقي

2641
0

دوره آموزشي رفتار سازماني ،  اصول ميزباني و تشريفات در استان آذربايجان شرقي با حضور جمعي از مسئولين محترم اداره امور شعب بانك ملي ايران در استان آذربايجان شرقي و شركت تدارك برا ي تعداد 214 نفر از پرسنل شركت برگزار گرديد.

در ابتداي دوره پس از تلاوت كلام الله مجيد و پخش سرود ملي جمهوري اسلامي ايران ، جناب آقاي سميعي معاونت محترم اداره امور به حضار خير مقدم عرض نموده و برگزاري اين همايش آموزشي را بسيار مفيد براي همكاران ارزيابي نمودند.

در ادامه جناب آقاي كلانتري عضو محترم هيات مديره شركت در مو.رد جا يگاه شركت در بانك ملي ايران صحبت نموده و سپس به طور مفصل به تشريح رفتار سازماني و نحوه عملكرد كاركنان در بانك  پرداختند .ايشان متذكر شدند رفتار كاركنان در بانك ملي ايران نشان دهنده شان و شخصيت اين شركت بوده و تمامي همكاران بايد در جهت حفظ جايگاه شركت كوشا باشند . ايشان نظم و انضباط ،امانتداري و صداقت را از اركان اصلي پيشرفت و توسعه در هر سازمان و از ارزشهاي اين شركت بيان نمودند.

سپس جناب آقاي نعيمي مدير محترم  امور اداري شركت به بيان تاريخچه اي از شركت پرداخته و به اهميت همكاران شركت در بانك ملي ايران و ارزش هريك از پرسنل نزد مسئولين شركت پرداختند و از اقداماتي كه جهت رفاه حال و بهبود معيشت همكاران صورت گرفته از جمله قرارداد با بيمه تكميلي سخناني به ميان آوردند. ايشان همچنين به برخي ابهاماتي كه در زمينه مسائل حقوق و دريافتي كاركنان وجود دارد پاسخ دادند و فرمودند تمامي موارد قانوني مطابق قرارداد با بانك ملي ايران  پيش بيني شده و درنظر گرفته شده است.

در بخش ديگري از اين همايش جناب آقاي خدابخش كارشناس آموزش شركت به تدريس اصول ميزباني و تشريفات به صورت تئوري و عملي پرداختند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو سال