اخبار

دوره آموزش همكاران استان همدان

2097
0

نيروهاي شركت تدارك در استان همدان در هفدهمين دوره آموزش هاي ضمن خدمت كه به منظور ارتقاي سطح كيفي عملكرد  و جلب رضايت كارفرمايان شركت برگزار مي شود شركت نمودند.

در مراسم افتتاحيه  اين دوره كه در روزهاي چهارم و پنجم مرداد ماه به ميزباني اداره امورشعب استان همدان برگزار گرديد جمعي از مسئولين محترم بانك ملي ايران در  اداره امور شعب همدان حضور يافتند.

جناب آقاي شفيعي معاونت محترم اداره امور شعب استان ضمن خيرمقدم به  كليه حضار محترم در ابتداي اين جلسه، از نقش نيروهاي شركت تدارك در سطوح مختلف و اثر گذاري فعاليتهاي ايشان در دستيابي  به اهداف بانك ملي ايران  سخن گفتند.

در ادامه  جناب آقاي كلانتري عضو محترم هيات مديره به نمايندگي از مديريت شركت از حسن توجه مسئولين محترم بانك ملي در استان همدان نسبت به  نيروهاي شركت تدارك تشكر نموده و سپس در زمينه رفتار سازماني و چگونگي برآورده نمودن انتظارات در بانك ملي ايران بيانات ارزشمندي به ميان آوردند و جلب رضايت مسئولين محترم بانك ملي ايران  را از اولويتهاي اين شركت دانستند. ايشان بيان داشتند رفتار هريك از كاركنان به نمايندگي از شركت نشانه شان و جايگاه شركت بوده و حفظ و صيانت از جايگاه ارزشمندي كه شركت پس از سالها تلاش  در كنار خانواده بانك ملي ايران بدست آورده از وظايف اصلي ما به شمار ميرود.

سپس جناب آقاي نعيمي لاله  به تشريح وضعيت فعلي شركت و مسير رو به رشد شركت از بدو تاسيس تا حال حاضر پرداختند و در فضايي صميمانه به پرسشهاي همكاران پاسخ دادند.

در بخش ديگري از اين دوره، مباحث آموزشي مورد نياز همكاران در زمينه  تنظيفات ، اصول ميزباني و تشريفات توسط آقاي خدابخش كارشناس آموزش ارائه گرديد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو سال