اخبار

گردهمايي با شكوه همكاران استان خراسان رضوي

2090
0

                          با استعانت از خداوند متعال در ايام دهه كرامت و در آستانه ولادت با بركت حضرت امام رضا (ع) با همت و حسن نظر جناب آقاي مونسان رياست محترم اداره امور شعب استان خراسان رضوي همايش سراسري همكاران شركت در استان مذكور با حضور جناب آقاي لطفي مدير عامل محترم شركت، جناب آقاي كلانتري عضوء محترم هيأت مديره و هيأت همراه، با شكوه تمام برگزار گرديد.

    در اين گردهمايي كه تعداد 289 نفر از همكاران استان خراسان رضوي حضور داشتند جناب آقاي مونسان كه از محبوبيت خاصي در بين همكاران شركت برخوردار مي‏باشند ضمن خير مقدم به تيم مديريتي شركت و كليه حضار به وضعيت كنوني بانك ملي در اقتصاد كشور اشاره كرده و رابطه كاري بين نيروهاي بانك ملي ايران و شركت تدارك را صميمي ارزيابي و عنوان نمودند به پاس موقعيتي كه درآن قرارداريم همه همكاران بانكي و شركتي بايد در حفظ و صيانت از ارزشهاي سازماني تا حد توان بكوشيم.

    جناب آقاي لطفي مديرعامل محترم شركت نيز ضمن تشكر و قدراني از مسئولين محترم اداره امور شعب استان خراسان رضوي جهت برگزاري اين گردهمايي، از تمام نيروهاي زحمتكشي كه با وجودشرايط فعلي و دوره اقتصاد مقاومتي با تلاش خود موجبات پيشرفت شركت و رضايت مسئولين بانك را فراهم آورده اند تشكر نمودند.

     در پايان اين مراسم از طرف اداره امور شعب استان به كليه شركت كنندگان در اين گردهمايي هداياي ارزنده­ايي اهداء گرديد. همچنين جوايز نفيسي از طرف رياست محترم اداره امور به همكاران برگزيده شركت تدارك در استان تعلق گرفت.

     شايان ذكر است در ادامه همايش دوره آموزش رفتار سازماني، ميزباني و تشريفات نيز براي كليه شركت كنندگان برگزار گرديد.

      در اين دوره جناب آقاي كلانتري عضوء محترم هيأت مديره شركت به رفتار صحيح سازماني و اخلاق حرفه اي در بانك اشاراتي داشته و وظايف تفكيك شده و محوله كاركنان را تبيين نمودند.

     همچنين آقاي نعيمي مدير امور اداري شركت وضعيت فعلي شركت را ترسيم نموده و به تعداي از اقدامات  انجام شده  در راستاي تأمين امور رفاهي و معيشتي همكاران اشاره كردند.

     در بخش پاياني نيز آقاي خدابخش آموزش هاي لازم در امور تشريفات، ميزباني و تنظيفات را تدريس كردند.

     شايان ذكر است اين گردهمايي سراسري و دوره آموزشي با استقبال همكاران در استان خراسان رضوي همراه بود.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو سال