اخبار

برگزاري دوره آموزش ضمن خدمت همكاران شركت در استان كرمانشاه

2239
0

 با مساعدت و همكاري مسئولين محترم بانك ملي ايران در استان كرمانشاه، دوره آموزش ضمن خدمت براي تعداد 141 نفر از همكاران، با حضور مسئولين محترم اداره امور شعب استان كرمانشاه و شركت تدارك در تاريخ 97/04/21 برگزار گرديد.

در ابتداي جلسه پس از تلاوت آياتي از كلام الله مجيد و اداي احترام به سرود جمهوري اسلامي ايران و خير مقدم به مدعوين حاضر ، جناب آقاي جليليان رياست محترم اداره امورشعب استان كرمانشاه ضمن اعلام رضايت از عملكرد كاركنان شركت تدارك در چند جمله كوتاه به اهميت  آموزش در نظام بانكي  اشاره نموده  و با بيان اينكه همه كاركنان اهم از شركتي و غيره ، به عنوان كاركنان بانك ملي ايران  هستيم از همكاران خواستند تا در حفظ اعتبار 90 ساله بانك تلاش كنند وباعث سرافرازي و سربلندي هرچه بيشتر بانك باشند.

در ادامه جناب آقاي كلانتري عضو محترم هيات مديره شركت به نمايندگي از طرف مديريت  شركت  از كاركنان زحمت كش استان كرمانشاه تشكر نموده و در بيانات خود به اهميت فعاليت كاركنان و ارزشهاي ايشان اشاره داشتند و مطالب ارزنده اي در رابطه با  حقوق و اختيارات و وظايف كاركنان ارائه نمودند. ايشان در مجموع وضعيت كنوني شركت را مثبت ارزيابي نموده و تلاش و همت كاركنان را در تداوم اين پيشرفت موثر دانستند . ايشان ادامه دادند كه با وجود رضايتمندي مسئولين بانك ملي ايران به عنوان با اهميت ترين كارفرماي اين شركت امكانات شركت گسترده تر خواهد شد و همكاران بايد در حفظ جايگاه خود در جامعه رقابتي كنوني كوشا باشند.

در بخش ديگري از اين دوره جناب آقاي خدابخش ضمن آموزش اصول ميزباني و تشريفات و رفتار سازماني در  فضايي صميمانه به گفت و شنود پيرامون نيازهاي كاركنان پرداخته و  به سئوالات ايشان پاسخ دادند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو سال