اخبار بانك ملي ايران

مدیرعامل جدید بانک ملی ایران

3668
2
وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی محمدرضا حسین‌زاده را به عنوان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل جدید بانک ملی ایران منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، به موجب صورتجلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده بانک‌ها در تاریخ 8 خرداد ماه 1395، حسین زاده سرپرست فعلی بانک ملی ایران به سمت مدیرعامل جدید این بانک منصوب شد.
 در بخشی از این حکم آمده است: «امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید حضوری فعال و همه جانبه داشته باشید». 
گفتنی است حسین‌زاده، از مدیران با تجربه بانک ملی ایران بوده که دارای سوابق تخصصی و حرفه‌ای بالایی در سیستم بانکی می‌باشد.

برای این مقاله 2 نظر ثبت شده است

نماینده استان کردستان

دوشنبه, 10 خرداد,1395 :: 12:17

با سلام و احترام :
جناب آقای محمّدرضا حسین‌زاده ریاست محترم هیأت مدیره و مدیرعامل بانک ملّی ایران انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت ریاست هیئت مدیره و مدیرعامل بانک ملّی ایران تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی و موفقیت و پیروزی شما را درکلیه مراحل زندگی و همچنین در راه رسیدن به اهداف والای بانک ملّی ایران خواستاریم.
محمد بابک عمویی

محسن ضيائي فر

جمعه, 21 خرداد,1395 :: 19:53

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کارکنان بانک ملی ایران. امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشید .طاعات و عبادات شما مورد قبول ایزد منان قرار گیرد.بنده به نوبه خودم و از طرف کارکنان شرکت تدارک ملی خدماتی خراسان رضوی سمت جدید جناب آقای حسین زاده به مدیر عاملی بانک ملی ایران را خدمت ایشان و خانواده محترمشان و کاکنان بانک ملی ایران تبریک و تهنیت عرض مینمایم.و امیدوارم همیشه در طول زندگی موفق و پایدار باقی بمانند و همچنین همانند آقای همتی مدیر عامل سابق بانک ملی ایران به کارکنان شرکت تدارک توجه بیشتری داشته باشند و دعای خیر کارکنان شرکت ملی تدارک و خانواده هایشان بدرقه راهشان باشد. خداوند نیکو کاران را پاداشت خواهد داد. با سپاس فراوان

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو سال