اخبار

مراسم توديع و معارفه مديرعامل شركت ملي خدماتي تدارك

5791
3

در مراسمي با حضور مديران ارشد و جمعي از پرسنل شركت ملي خدماتي تدارك، معارفه آقاي منصور عبدي، مدير عامل جديد شركت و مراسم توديع آقاي احمد بماني مديرعامل اسبق برگزار گرديد. در اين مراسم و پس از تلاوت آياتي چند از كلام الله مجيد، جناب آقاي بماني ضمن تشكر از همكارانِ مجموعه كه طي قريب به 2 سال مديرعاملي ايشان، حمايتهاي همه جانبه خود را جهت پيشبرد اهداف مديريت و ارتقاء كيفي و كمي شركت بكارگرفتند، مراتب قدرداني خود را از كليه پرسنل شركتي شاغل در بانك ملي در سراسركشور بيان داشتند. ايشان در ادامه ضمن تشكر از كليه مسئولين محترم شركت از جناب آقاي سلماني، معاونت محترم اجرايي  به جهت ساماندهي وضعيت قسمت ارسال و مراسلات و تلاش مضاعف جهت انجام پروژه پولرساني شعب شرق تهران تشكر ويژه نمودند. در ادامه جناب آقاي عبدي با معرفي خود و بيان شمه اي از سوابق كاري خويش، تغييرات ساختاري در هر مجموعه‌اي را در راستاي رسيدن به فضايي توانمند با ظرفيت اجرايي بالا و سوددهي مطلوب و با در نظر گرفتن رعايت اصول مربوط، امري بديهي دانسته، و اظهار اميدواري نمودند كه در شركت تدارك با اتكاء به پشتوانه موجود، متشكل از سرمايهء عظيمي كه شامل تجارب اجرايي بالا، دانش مديريتي و اندوختهء ارزشمندي از نيروي انساني كارآمد و دلسوز و توانمند مي باشد، بتوان به طور شايسته به اين مهم دست يافت.

همچنين ايشان همياري و همكاري سودمند و در چهارچوب انضباط اداري را از عوامل اصلي موفقيت يك مجموعه برشمردند و از تمامي عزيزان زحمتكش، جهت دستيابي به اين مهم دعوت به عمل آوردند. ايشان اضافه نمودند كه مهمتر از عناوين و القابي كه به افراد داده مي شود، عملكرد كاري آنان است و من از همه افرادي كه دستي در امور مديريتي دارند انتظار دارم كه با حداكثر توان خود جهت پيشبرد اهداف، كوشا و ساعي باشند و اين انتظار شايسته و بجايي است.

آقاي عبدي در ادامه ضمن تشكر از جناب آقاي دكتر همتي مدير عامل محترم بانك ملي ايران، از نگاه ويژه آن مقام، نسبت به بهبود وضعيت همكاران شركتي شاغل در بانك تشكر و براي ايشان از درگاه خداوند منان آرزوي توفيق روزافزون كردند.

مديريت محترم عامل در پايان سخنان خود، ضمن تشكر از آقاي بماني و زحماتي كه ايشان در طول تصدي مسئوليت خود داشتند براي ايشان و همهء همكاران خدوم و زحمتكش شركت تدارك آرزوي سربلندي و سلامتي نمودند.

برای این مقاله 3 نظر ثبت شده است

سیداحمد کاظمی پور

شنبه, 10 مرداد,1394 :: 11:36

با عرض سلام , ادب و احترام خدمت جناب آقای عبدی مدیریت محترم عامل شرکت ملی خدماتی تدارک

انتصاب به جا و شایسته جنابعالی به عنوان مدیریت محترم عامل که بیانگر تعهد ،کارآمدی ، لیاقت و شایستگی‌ های برجسته آن برادر گرامی در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است تبریک عرض نموده ، موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم .

سیداحمد کاظمی پور _ دفتر نمایندگی شرکت در استان بوشهر

سعيد

شنبه, 10 مرداد,1394 :: 12:09


بسمه الله الرحمن الرحيم
جناب آقای عبدي
با کمال مسرت انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان مديريت عامل، که بحق از سرمایه های ارزشمند ايران عزيز می باشید، صمیمانه تبریک عرض نموده، رجای واثق داریم که این انتخاب سرآغاز راهی پر امید به سمت دستیابی به قله های رفیع توسعه شركت ملي خدماتي تدارك بوده و نوید بخش نشاط و تحرک كاركنان اين شركت خواهد بود. موفقیت و سربلندی شما و کلیه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه باری تعالی مسالت می نماییم .
با احترام نادري
بخش امور استانها (دفتر مركزي)


حجت الاسلام شکاری

یکشنبه, 11 مرداد,1394 :: 16:05

جناب آقای عبدی (زید عزه)
انتصاب بجا و شایسته جنابعالی به عنوان مدیریت جدید مجموعه باعث مسرت و خشنودی است ازصمیم قلب
انتصاب حضرتعالی را تبریک وتهنیت عرض می نمایم.
اکبر شکاری امام جماعت مجموعه.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو سال