اخبار

قابل توجه همكاران گرامي: توضيحاتي در رابطه با حق بيمه درمان تكميلي و بيمه عمر و حوادث گروهي

4533
0

با توجه به اعلام  شركت كارگزاري رسمي بيمه البرز، به دلايلي از جمله اجراي طرح سلامت از تاريخ 93/07/01 و افزايش هزينه‌هاي درماني و پزشكي در مراكز درماني مورد نظر، تعرفه‌هاي درمان نيز در سطح شركت‌هاي بيمه گر، در برخي موارد بيش از دو برابر  افزايش داشته است. لذا بر همين اساس مبلغ قابل پرداخت جهت بيمه درمان تكميلي مربوط به هر يك از افراد تحت پوشش پرسنل شركت تدارك، 365000 ريال معادل سي و شش هزار و پانصد تومان محاسبه گرديده است.

لازم به توضيح است مبلغ فوق كه در فيش حقوقي نيز قابل مشاهده است صرفاً فردِ تحت پوشش را در برگرفته و بيمه گر اصلي نيز همچون سالهاي گذشته از پرداخت وجه فوق، معاف خواهد بود.

در رابطه با بيمه عمر و حوادث گروهي نيز ذكر اين نكته ضروري به نظر مي‌‌رسد كه نرخ پرداختي و شرايط مربوط به بيمه ياد شده بدون منظور نمودن هيچگونه تغييراتي قابل پرداخت بوده و كسر ميزان آن از حقوق ماهيانه همچون سنوات گذشته اعمال مي‌گردد.
با توجه به توضيحات داده شده، لازم است تا همكاران گرامي  به منظور جلوگيري از هرگونه وقفه در انجام امور اداري، خصوصاً در ايام مربوط به  پرداخت حقوق، از تماسهاي غيرضرور با هر يك از واحدهاي شركت اجتناب نمايند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو سال