اخبار شرکت

با توجه به بهبود وضعيت جسماني صورت گرفت: ترخيص آقاي عبدالامير شدادي از بيمارستان.

9915
0

به لطف خداوند و مساعدتهاي بي دريغ مديريت محترم عامل شركت، سرانجام آقاي عبدالامير شدادي  كه در  بيمارستان مهر تهران بستري و تحت مداواي پزشكان قرار داشت عصر روز دوشنبه و همزمان با سالروز ميلاد با سعادت امام محمد باقر ع در حضور نمايندگاني از طرف شركت ملي خدماتي تدارك و بيمه البرز از اين بيمارستان مرخص شد.

ايشان هنگام ترخيص ضمن تشكر و قدرداني فراوان، با اذعان به غيرقابل جبران بودن بذل عنايتهاي اعمال شده از سوي مديريت محترم عامل شركت، تنها راه جبران بخشي از مساعدتهاي ارائه شده را تعهد مضاعف در انجام امورات محوله در زمان بازگشت به دوران خدمت دانست.

مديريت محترم عامل شركت جناب آقاي بماني از بدو  بستري نامبرده در بيمارستان تاكنون، به دفعات و با  همراهي برخي از مسئولين، از آقاي شدادي در بيمارستان فوق تخصصي مهر تهران بازديد به عمل آورده و از نزديك در جريان روند درمان نامبرده قرار مي‌گرفتند. ايشان متعدداً با صدور دستورات مقتضي، بكارگيري همهء تمهيدات و امكانات لازم  را  جهت تسريع و تسهيل در روند درمان و ترخيص آقاي شدادي را ضروري دانستند.

لازم به توضيح است آقاي شدادي از كاركنان شركت تدراك در استان خوزستان مي‌باشد كه در اواخر بهمن ماه سال گذشته در اثر حادثه برق گرفتگي دچار آسيب ديدگي شديد گرديد. به همين دليل از اواسط اسفند همان سال به بيمارستان مهر تهران منتقل شده و از آن پس تاكنون در آنجا بستري بود. براي اين همكار گرامي و خانوادهء محترمشان آرزوي سلامتي كامل داشته و اميدواريم كه هر چه زودتر همچون گذشته شاهد حضور ايشان در محل خدمت خود باشيم.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو سال