اخبار شرکت

برگزاري جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله عليها) و روز زن در دفتر مركزي شركت

4682
2

بمناسبت ولادت با سعادت صديقه كبري، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله عليها) و گراميداشت روز زن جشن ميلاد بانوي دو عالم در نمازخانه دفتر مركزي شركت برگزار گرديد.

در اين مراسم كه با حضور مديريت و كاركنان شركت ملي خدماتي تدارك انجام گرديد جناب آقاي نوربخش امام جماعت شركت ضمن عرض تبريك اين روز به تمامي همكاران علي الخصوص خانم ها به برخي از ويژگي هاي خانم حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره نمودند و اظهار داشتند كه ايشان چگونه با رفتار و سيره زندگي خود به اين مرتبه و درجه والا رسيدند.

در ادامه مراسم و پس از پذيرايي از همكاران خانم دفتر مركزي بعنوان نمايندگان همكاران خانم در سراسر كشور با اهداء شاخه گل تجليل و قدرداني بعمل آمد.

همچنين بعنوان هديه مديريت بمناسبت اين روز به كليه همكاران خانم شركت تدارك مبلغ پانصد هزار ريال در بن كارت اهداء گرديد.

مولودي خواني و مديحه سرايي نيز  از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

برای این مقاله 2 نظر ثبت شده است

majd

چهارشنبه, 03 اردیبهشت,1393 :: 12:43

حرکت زیبایی در مورد روز بانوی دو عالم خانم فاطمه الزهر (س)ا صورت گرفت که امید است شاهد تکرار این مهم در روز ولادت مولای متقیان حضرت علی( ع) نیز باشیم . البته بسیار با شکوه تر و پررنگ تر.

حمید

یکشنبه, 07 اردیبهشت,1393 :: 16:46

با سلام به مسولین محترم تدارک یک سوال چرا نیروهای تدارک که در نمایندگیها خدمت میکنند با نیروهای که در شعبه ها کار میکنندبین انها فرق می گذارید ؟1به نیروهای که در بانک کار مکنند لباس کامل میدهند ولی به نیروهای سداد کت نمی دهند کفش نمی دهند وام پانزده ملیون تومان ندادند ....پس ازشما دست اندر کاران محترم خواهش می کنم اگر امکاناتی برای نیروهای که در بانک کار میکنند می دهید برای نیروهای که در شرکت سداد کار می کننددر نظر بگیرید./در پایان روز ولادت حـــــــــضــــــــر ت عـــــــلــی (ع) را به شما و تــــــــــــمـــــــــــا م هــــــــمـــــکاران تـــــــــبــریـــــــــــک مـــــــــگـــــــــــــو یـــــــــــم

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو سال