اخبار

آگهي مناقصه شماره 03/1403 با موضوعیت ارائه خدمات حفاظتی و اسکورت خودروهای پولرسان در استان فارس

97
0



آگهي مناقصه شماره 03/1403
با موضوعیت ارائه خدمات حفاظتی و اسکورت خودروهای پولرسان در استان فارس

شركت ملي خدماتي تدارك ( سهامي خاص ) در نظر دارد جهت دریافت خدمات حفاظتی و مراقبتی خودروهای پولرسان در سطح استان فارس از طریق برگزاری مناقصه عمومی اقدام نماید.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، جهت دریافت اسناد مناقصه (برگه های شرایط شرکت در مناقصه ) و تسلیم پیشنهادات خود به محل این شركت واقع در تهران، خیابان انقلاب، چهارراه وليعصر ، ضلع جنوبي پارك دانشجو ، كوچه شيرزاد ، پلاك 20 واحد حقوقي و امور قراردادهای شركت مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن های 02166965640 الي 46 داخلي 152، 157 و158 يا تلفن همراه 09124773090 تماس حاصل نمایند. آخرین مهلت برای تسلیم پیشنهادات ساعت 12روز چهارشنبه مورخ 15/01/1403 می باشد.
• توضیحات:
1- مهلت دريافت اسناد مناقصه تا پايان ساعت اداري روز چهارشنبه مورخ 23/12/1402مي باشد.
2- شركت ملي خدماتي تدارك ( سهامي خاص ) در قبول يا رد پيشنهادات اختيارتام دارد.
3- پیشنهادات فاقد سپرده یا دارای سپرده کمتر از میزان مقرر، مخدوش، مبهم و مشروط، مردود است همچنين به پيشنهادات رسيده پس از ساعت 12 روز چهارشنبه مورخ 15/01/1403ترتيب اثري داده نخواهد شد.
4- رعایت کلیه موارد مندرج در برگه های مناقصه الزامی است.
5- تضمین شرکت در مناقصه معادل 280.000.000 ريال (دویست و هشتاد میلیون ريال) می باشد که متقاضیان باید مبلغ تضمین را بصورت ضمانتنامه بانکی معتبر غیر قابل برگشت و بدون قید و با شرط دارا بودن حداقل سه ماه اعتبار و قابل تمدید بنا به درخواست مناقصه گزار حداکثر تا 3 ماه دیگر که توسط یکی از بانکهای داخلی به نام شرکت ملی خدماتی تدارک صادر شده باشد و یا سپرده نقدی را به حساب سيباي شماره 0101965101002 نزد بانك ملي ايران شعبه مرکزی(کد60) و به نام شركت ملي خدماتي تدارك واريز و اصل فيش را در پاكت الف قرارداده ( تصوير فيش بر روي پاكت الف چسبانده شود ) و به همراه پاکت های برگ 15
6- کلیه پاکت های حاوی پیشنهادات متقاضیان در ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 19/01/1403 بازگشایی خواهد شد كه پس از ملاحظه قيمت نتايج به آدرس متقاضي اعلام خواهد شد.
7- كليه هزينه ها شامل ( آگهي روزنامه و غيره ) بر عهده مناقصه گر مي باشد.
8- متقاضیان می بایست مبلغ 500.000 ریال بابت خرید اسناد به حساب شماره سيباي 0101965101002 نزد بانك ملي ايران در وجه شركت ملي خدماتي تدارك واریز و اصل رسید را هنگام دریافت اصل اسناد و اوراق مناقصه تحویل دهند.
9- در شرایط مساوی بودن پیشنهاد قیمت ، شركت ملي خدماتي تدارك در انتخاب هر يك از شركت كنندگان در مناقصه و بنا به اختيار خود عمل مينمايد و شركت كنندگان در مناقصه حق هیچگونه اعتراضي در اين خصوص را نخواهند داشت.
10- برندگان در مناقصه بايستي حداكثر ظرف مدت ده روز پس از تاريخ اعلام قطعي نتايج ، جهت انعقاد قرارداد به واحد حقوقي و امور قراردادها شركت ملي خدماتي تدارك مراجعه ، در غير اينصورت سپرده هاي آنان به نفع شركت ضبط خواهد شد.
11- متقاضیان می بایست پیشنهادات خود را به صورت سه پاکت :
الف: اصل ضمانتنامه یا فیش واریزی تضمین شرکت در مناقصه
ب: اسناد مناقصه و فیش خرید اسناد
ج: برگه پیشنهاد قیمت
که می بایست همه پاکت ها جداگانه لاک و مهر شده و هر سه پاکت در یک پاکت بزرگتر جاسازی و مهرو موم گردد.
12- شركت ملي خدماتي تدارك حق تغيير، اصلاح يا تجديد نظر در كليه اسناد و مدارك و مشخصات مناقصه را قبل از انقضاء مهلت تسليم پيشنهادها براي خود محفوظ ميدارد و اگر چنين موردي پيش آيد جهت رعايت اصل انصاف و عدالت مراتب بر روي سايت شركت به نشانيwww.tadarokco.ir قرار ميگيرد و در صورتيكه پيشنهادي قبل از اعلام مراتب مزبور تسليم شده باشد پيشنهاد دهنده حق دارد تقاضاي استرداد آن را بنمايد لذا جهت اطلاع از آخرين اصلاحات به عمل آمده در اسناد و مدارك لازم است كه شركت كنندگان در مناقصه به سايت شركت مراجعه نمايند.



شركت ملي خدماتي تدارك










نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو سال