اخبار و مقالات

26

تغییر در سیستم پاسخگویی تلفنی

تغییر در سیستم پاسخگویی تلفنی

بنا به دستور مدیریت محترم عامل شرکت ملی خدماتی تدارک جناب آقای بمانی، بمنظور تسهیل در امور مربوط به نمایندگان و پرسنل محترم، تغییراتی در سیستم پاسخگویی تلفنی شرکت صورت پذیرفت. با اعمال این تغییرات پاسخگویی در قسمت مرکز تماس امور مراجعین شامل بخشهای تهران و ادارات مرکزی، منطقه یک کشور، منطقه دو کشور و همچنین قسمتهای انتظامات و دفتر مدیریت انجام خواهد گرفت و از این پس کلیه همکاران محترم می‏توانند از طریق این مرکز تماس نسبت به پیگیری امور پرسنلی خود اقدام نمایند.

تعداد امتیازات: (3) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (1991)
کد خبر: 10
  • تغییر در سیستم پاسخگویی تلفنی

RSS comment feed نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت